خرید سیستم های کنفرانس تصویری

خرید سیستم های کنفرانس تصویری در این دهه و به خصوص در این دو سال بسیار افزیش یافته است دلیل آن هم این میباشد که شما بدون نیاز به تجمع در یک مکان میتوانید همایش ها و جلسات گوناگونی را اجرا کنید . اگر شما نیز قصد خرید سیستم های کنفرانس تصویری را دارید میتوانید با کارشناسان ما در مجموعه سانا سیستم تماس حاصل فرمایید .

 

خرید سیستم های کنفرانس تصویری

شما میتوانید به صورت های مختلف نسبت به خرید سیستم های کنفرانس تصویری اقدام نمایید . سیستم های کنفرانس تصویری مدل های متفاوتی دارد و این بستگی به شما دارد که آن را برای چه مقصودی در نطر دارید . عمدتا از این سیستم ها در جلسات ادارات ، مدارس ، همایش ها و موارد گوناگون دیگر میتوان استفاده کرد . یکی از نکاتی که بسیار مهم میباشد این است که شما سیستم های کنفرانس تصویری اورجینال را انتخاب نمایید سیستم هایی که قیمت بسیار پایینی دارند متاسفانه کیفیت و کارایی لازم را ندارند پس بهتر است شما سیستم هایی را انتخاب نمایید که قیمت و کیفیت مناسبی دارند .

 

 

قیمت سیستم های کنفرانس تصویری

قیمت سیستم های کنفرانس تصویری بنابر نوع مدل و تعداد آن متفاوت است . برخی از افراد قیمت پایین را برای خرید سیستم ها ملاک قرار میدهند که این امری بسیار اشتباه میباشد زیرا همانطور که قبلا هم گفته شد قیمت پایین و نامتعارف کیفیت بسیار بسیار پایینی هم دارد پس بهتر است شما سیستمی با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا تهیه نمایید برای این کار میتوانید با کارشناسان ما در مجموعه سانا سیستم تماس حاصل فرمایید .

 

مزیت های خرید سیستم کنفرانس تصویری

هنگام خرید یکی از این سیستم های کنفرانس تصویری ، یک تکنسین ماهر آن را برای شما نصب می کند. پس از اتمام نصب ، استفاده از آن بسیار آسان خواهد بود. عملکرد سیستم خریداری شده برای شما کاربر پسند خواهد بود و نیازی به استرس نیست که چگونه آن را نصب کنید . سیستم های کنفرانس تصویری مزایای زیادی برای هر کسی که مایل به استفاده از آنها هستند ، دارد. بهترین مزیتی که بسیاری از مردم از آن برخوردارند این است که هزینه های سفر وجود ندارد. جلسات را می توان از طریق ویدئو کنفرانس به جای ملاقات حضوری انجام داد. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. دیگر لازم نیست نگران هزینه سالن ، بلیط هواپیما ، کرایه اتوبوس و غیره باشید .

 

ابعاد سیستم های ویدئو کنفرانس 

انواع مختلفی از واحدها برای کنفرانس تصویری رومیزی در بازار موجود است. اولین و مهمترین چیزی که یک سازمان قبل از خرید هر واحد باید به آن توجه کند ، اندازه اتاق کنفرانس و تعداد اعضایی است که انتظار می رود در یک زمان در یک کنفرانس شرکت کنند. در حالی که بهترین واحد کنفرانس تصویری را انتخاب می کنید ، یک سازمان باید سازگاری خود و چشم اندازهای توسعه آینده نزدیک را نیز در نظر بگیرد. این امر باعث می شود که سازمان مجبور نباشد ظرف یک یا دو سال هزینه های غیر ضروری را برای واحد دیگری هزینه کند. سیستم های کنفرانس تصویری به طور گسترده ای توسط سازمان ها در هر اندازه مورد استقبال قرار می گیرند زیرا مزایای متعددی را برای مشاغل ارائه می دهند. از این فناوری می توان در محیط های مختلف برای برآوردن نیازهای مختلف استفاده کرد. کنفرانس تصویری بیشتر برای برگزاری جلسات تجاری ، آموزش ، سمینارهای آنلاین و غیره استفاده می شود.

 

ISDN چیست 

ISDN که مخفف شبکه خدمات دیجیتالی یکپارچه است ، یک سیستم شبکه ای مبتنی بر تلفن است که اجازه می دهد سیگنال های ویدئویی و صوتی از طریق یک خط تلفن استاندارد مسی منتقل شود. فناوری ISDN در ابتدا در دهه 1980 طراحی شد و موفق شد به سیستم ویدئو کنفرانس اجازه دهد تا در مواقعی که تلاش های قبلی عموماً شکست خورده بود ، به طور مثر کار کند. یک سیستم گنفرانس تصویری مبتنی بر ISDN به کاربران اجازه می دهد تا دو یا چند نوع داده (مانند ارسال صوتی ، تصویری ، متن یا فکس) را همزمان از طریق یک اتصال تلفن استاندارد در قالب دیجیتال ارسال کنند. حداقل میزان انتقال در سرتاسر آن حفظ می شود تا از ویدئوهای نامنظم ، اشکالات صوتی و بسیاری مشکلات دیگر که در تلاش های اولیه برای ایجاد یک سیستم کنفرانس تصویری رایج بود جلوگیری شود.

 

 

IP چیست و کاربرد آن چگونه است ؟ 

IP ، مخفف پروتکل اینترنت ، فناوری جدیدی است که امکان دسترسی به اینترنت و انتقال چندین نوع داده را در یک شبکه تعویض بسته فراهم می کند. این بدان معناست که داده ها در بسته های کوچکی بین کاربران ارسال می شوند و سیستم کامپیوتری هر کاربر بسته ها را هنگام دریافت مجدد جمع آوری می کند. یک سیستم کنفرانس ویدئویی مبتنی بر IP نیاز به اتصال به اینترنت دارد ، اما به طور کلی می تواند نرخ بهتری از انتقال ویدئو و صدا و همچنین انواع داده های اضافی را که قابل انتقال است ارائه دهد. اگرچه ممکن است انتقال IP سریعتر باشد ، اما همیشه روش مطمئن تری برای انتقال نیست  ممکن است در انتقال بسته خطاهایی رخ دهد که می تواند منجر به خرابی داده ها یا وقفه در خود انتقال شود. البته این به طور کلی فقط منجر به ایجاد مشکل موقتی در سیستم های ویدئو کنفرانس می شود. از آنجا که یک انتقال مداوم است ، هرگونه وقفه ای که با بسته های ارسال شده از طریق IP رخ می دهد ، به طور کلی با رسیدن بسته های بعدی داده ها به جای بسته هایی که باعث ایجاد مشکل شده اند ، اصلاح می شود.

 

ویژگی کنفرانس تصویری

کنفرانس ویدئویی تقریباً جزء اصلی همه جلسات اصلی شده و راه حل بسیاری از مشکلات ارتباطی را ارائه کرده است. تهیه تجهیزات صحیح کنفرانس تصویری بسیار مهم است تا بتوانید بدون هیچ مشکلی این کنفرانس را انجام دهید. شما باید مطمئن شوید که تجهیزات تصویری واضح و همچنین صدای واضح را ارائه می دهند. شرکتهای مختلفی تولید کننده این تجهیزات هستند. همچنین انتخاب نوع شرکت مناسب بسیار ضروری است.به غیر از این ، کنفرانس تصویری به بیش از تجهیزات مجزا نیاز دارد. همه این تجهیزات به همان اندازه ضروری هستند. سیستم های ویدئو کنفرانس بسیار مقرون به صرفه هستند و برای کاربران به ویژه شرکت ها بسیار سودآور است.

 

 

نحوه استفاده از کنفرانس تصویری 

قوانین خاصی وجود دارد که باید در طول ویدئو کنفرانس رعایت شود. حفظ دکوراسیون بسیار مهم است. شرکت کنندگان در کنفرانس باید رفتار مناسب داشته باشند. به غیر از این ، شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که شرکت کنندگان می توانند یکدیگر را ببینند و حرف های هم را به صورت واضح بشنوند. اگر در دیدن یا شنیدن شخص خاصی مشکل پیدا می کنید ، باید از او بخواهید که موقعیت خود را به شیوه ای بهتر اتخاذ کند. این باید توسط اولین پاسخ دهندگان بیشتر دنبال شود. مشخص شده است که اغلب آنها با کمک کنفرانس تصویری کار می کنند.افراد از طرف دیگر دستورالعمل هایی را ارائه می دهند که باید رعایت شوند. بنابراین بسیار مهم است که درست ببینیم و همچنین به وضوح بشنویم. نکته دیگری که باید رعایت کنید این است که سعی کنید در یک مکان بمانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *